Free Download Movie Haunted Changi (2010)

Keyword : Download film terbaru Haunted Changi (2010) gratis, gratis film Haunted Changi (2010), free download movie Haunted Changi (2010), selamat mendownload Film / Movie Haunted Changi (2010), Gratis Film Terbaru

Free Download Movie Haunted Changi (2010)




English Review
A Singapore documentary film is coming our way very soon, which explores the history and legends behind one of Singapore's infamous locations. Mention the name Old Changi Hospital here and you'll easily get a plethora of supernatural tales. The site's still standing, and it still is creepy even though you're just driving by. In broad daylight. For those unfamiliar, this hospital was built in the 1930s, and was used during WWII when Singapore was under Japanese occupation as a Pow camp complete with torture chambers. Spirits of different races and nationalities have been claimed to be seen wandering the premises especially at night. According to the producer Sheena Chung, the crew had gone in and spent a night at the site with various cameras and captured plenty of strange happenings on film and audio tape. The crew got really sick after the night shoot,with the soundman was down and out for a week.

Sinopsis Indonesia
Sebuah film dokumenter Singapura adalah cara kami datang segera, yang membahas sejarah dan legenda di belakang salah satu lokasi terkenal Singapura. Sebutkan nama Old Changi Hospital di sini dan Anda dengan mudah akan mendapatkan sejumlah besar kisah supranatural. Situs ini masih berdiri, dan masih menyeramkan meskipun Anda hanya mengemudi. Di siang hari bolong. Bagi mereka yang tidak terbiasa, rumah sakit ini dibangun pada tahun 1930-an, dan telah digunakan selama Perang Dunia II ketika Singapura berada di bawah pendudukan Jepang sebagai kamp Pow lengkap dengan ruang penyiksaan. Roh dari berbagai ras dan kebangsaan telah diklaim harus dilihat berkeliaran di tempat terutama pada malam hari. Menurut produser Sheena Chung, para kru telah pergi dan menghabiskan malam di berbagai situs dengan kamera dan menangkap banyak kejadian aneh pada film dan pita audio. Para kru menjadi benar-benar sakit setelah menembak malam,dengan juru suara itu turun dan keluar selama seminggu.





INFORMASI :
Genre: Horror
Cast: Andrew Lau, Audi Khalis, Farid Azlam, Sheena Chung
Quality: DVDRip
Credit/source From Ganool.com


*Free Download Movie Haunted Changi (2010)*

Part 1Part 2 

Share


0 komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
Site Informasi
free counters
Utilities Link
My Ping in TotalPing.com
Site blog-indonesia.com
blog-indonesia.com