Free Download Movie Babies (2010)

Keyword : Download film terbaru  Babies (2010) gratis, gratis film  Babies (2010), free download movie  Babies (2010), selamat mendownload Film / Movie  Babies (2010), Gratis Film Terbaru

Free Download Movie Babies (2010)
English Review
The temper-tantrum of the Japanese toddler was one of the most delightful segments of "Babies". The little girl's world, carefully observed from her first moments, is nurtured by devoted urban parents whose world view is from a tall apartment building.
Born to earthy San Franciscan parents, the American baby is the center of her parent's universe. Her world is full of books, pets and parks. Some might consider her over-indulged, but her parents seem mellow and mature as they prepare their daughter for a future that she'll share with children from Namimbia, Mongolia, Tokyo, and every other global neighborhood.
I appreciated many moments during the many vignettes that linked developmental milestones of the four babies. The film demonstrated how much more alike we all once were before we learned to abide by this ideology, or that cultural construct. Whether our nourishment comes from a disemboweled goat, a cardboard box, or a farmer's market, we all require a connection with something grander and greater than ourselves.

Sinopsis Indonesia
The marah-marah dari anak Jepang adalah salah satu segmen yang paling menyenangkan dari "Bayi". Dunia gadis kecil itu, dengan hati-hati dilihat dari saat-saat pertama, dipelihara oleh orang tua perkotaan yang mengabdikan pandangan dunia dari sebuah gedung apartemen tinggi.
Lahir kepada orang tua San bersahaja Fransiskan, bayi Amerika adalah pusat alam semesta orang tuanya. Dunianya penuh dengan buku, hewan peliharaan dan taman. Beberapa mungkin menganggap di atasnya-memanjakan, tapi orang tuanya tampak lembut dan matang ketika mereka mempersiapkan anak mereka untuk masa depan bahwa dia akan berbagi dengan anak-anak dari Namimbia, Mongolia, Tokyo, dan setiap lingkungan global lainnya.
Saya menghargai banyak momen selama banyak sketsa yang menghubungkan tahap perkembangan dari empat bayi. Film ini menunjukkan berapa banyak lagi sama kita semua dulu sebelum kita belajar untuk mematuhi ideologi ini, atau yang membangun budaya. Apakah makanan kita berasal dari kambing perutnya, kotak kardus, atau pasar petani, kita semua membutuhkan koneksi dengan sesuatu yang megah dan lebih besar dari diri kita sendiri

INFORMASI :
Size: -700 MB | Language: English | Subtitles: N\a
Genre: Documentary-| Director:Thomas Balmes|
Credit/source From SceneTube/Dod1

Free Download Movie Babies (2010)"

Part 1 - Part 2 - Part 3 

Pass: phimchua.info


Share


1 komentar:

HIGH WORLD TECHNOLOGY mengatakan...

thanks..tapi file nya ga bisa digabung...kenapa?

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 
Site Informasi
free counters
Utilities Link
My Ping in TotalPing.com
Site blog-indonesia.com
blog-indonesia.com